Je bent nu hier Sightseeing Rotterdam > FAQ

FAQ

Op deze pagina vind je de meest gestelde vragen en antwoorden. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.

Waar starten en eindigen de activiteiten?

Alle (vertreklocaties van de) activiteiten bevinden zich op de Parkhaven in Rotterdam.

Hoe kan ik tickets kopen?

Tickets zijn verkrijgbaar via deze website, bij de Rotterdam Info Store of bij de ticketbalie van De Zwarte Zwaan. Combinatietickets kun je alleen online reserveren en betalen.

Kan ik mijn tickets annuleren?

Er is geen mogelijkheid tot restitutie bij het annuleren van tickets, bij het verminderen van het aantal personen en bij te laat komen. Verplaatsen van tickets naar een andere datum is mogelijk tot 5 dagen voor de vaart. Dit kan telefonisch of per e-mail.

Hoe ontvang ik mijn tickets?

Nadat de betaling ontvangen is, krijg je een e-mail met daarin de tickets. Deze tickets zijn je entreebewijzen.

Ik kan het ticket niet uitprinten, is dat een probleem?

Het is niet noodzakelijk om je tickets te printen. Het tonen van de tickets op je mobiele telefoon is voldoende. Combinatietickets dien je wel te printen.

Ik ontvang geen tickets, hoe kan dat?

Wanneer de e-mail met daarin jouw ticket niet binnen enkele minuten is aangekomen, kan dat twee dingen betekenen;

  1. De e-mail is in de spamfilter terechtgekomen. In dat geval dien je in de spamfilter te kijken of bij ongewenste e-mail of daar het ticket in terecht is gekomen. Kunt je dit niet meer terug zien, dan raden wij je aan om een ander e-mailadres aan ons door te geven via e-mail info@sightseeingrotterdam.nl of per telefoon 010-302 02 88.
  2. Het e-mailadres is niet correct genoteerd.

Je kunt bij twijfel het beste even contact opnemen met Sightseeing Rotterdam om het juiste e-mailadres door te geven. Dit kun je doen door een e-mail te sturen naar info@sightseeingrotterdam.nl of te bellen naar 010-302 02 88.

Waar kan ik het beste parkeren?

In het centrum van Rotterdam geldt overal betaald parkeren en vaak kun je alleen betalen met een PIN-pas of creditcard. Wij raden je aan om de auto te parkeren op de parkeerplaats bij de Parkhaven. Dit is de dichtstbijzijnde parkeerplaats.

Is er in de buurt een invalidenparkeerplaats?

Er zijn twee invalidenparkeerplaatsen op de Parkhaven bij de Euromast.

Zijn huisdieren toegestaan op de locaties?

Huisdieren zijn niet toegestaan op onze locaties.

Waar kan ik lunchen, dineren, borrelen?

Bij restaurant De Zwarte Zwaan op de de Parkhaven 9 kun je heerlijk lunchen, dineren en borrelen. Ben je met 20 personen of meer? Dan openen wij graag de deuren eerder voor een gezellige lunch.

BOEK JOUW TICKET(S)

Update COVID-19

Helaas zijn we tijdelijk gesloten vanwege de aangescherpte coronamaatregelen. We hopen je snel weer te mogen ontvangen! Gasten met een reservering worden op de hoogte gebracht per e-mail.